Vyhodnocení průzkumu spokojenosti zákazníků DSV 2015

Vyhodnocení průzkumu spokojenosti zákazníků DSV 2015

I letos jsme se našich zákazníků ptali, jak jsou spokojeni nebo nespokojeni se službami DSV. Do našeho průzkumu se zapojilo 118 respondentů, kteří na našich webových stránkách vyplnili odpovědní formulář s 26 otázkami.

První ukazatel, který nás zajímal, byl tzv. Net promoter score. Základem pro jeho výpočet je otázka, zda by nás zákazníci doporučili svým kolegům nebo obchodním partnerům. Skupina zákazníků, která v této otázce dala hodnocení 1 – 6, se nazývá „detractors" nebo, přeloženo do češtiny, „pomlouvači“, druhá skupina s hodnocením 7 a 8 jsou „pasivní" a ti co dávají nejvyšší doporučení (známku 9 a 10) jsou ve skupině „Promoters" nebo-li „podporovatelé".  Net promoter score se pak spočítá, jako rozdíl procent podporovatelů a pomlouvačů. Výsledek +51  nás moc potěšil  a určitě to je pro nás pozitivní zpráva.

 

A čeho si zákazníci na službách DSV vlastně nejvíc cení? Naši zákazníci si zejména pochvalují rychlost přeprav, rozsah nabízených služeb, příznivé ceny, flexibilitu, spolehlivost a vstřícné jednání. 

  

.

 

 

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna