Zpracovatel pojistných událostí (Pavlov)

Zpracovatel pojistných událostí (Pavlov)

Místo výkonu práce: Pavlov okr. Kladno

Nástup: ihned

Náplň práce:

  • registrace a administrace pojistných událostí (přeprava, logistika, manipulace, ostatní)
  • shromažďování a kompletace podkladů pro řešení škod
  • komunikace s korporátním útvarem pro řešení pojistných událostí / škod


Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • znalost dopravního prostředí nebo pojišťovnictví výhodou
  • znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace v globální struktuře)
  • dobrá uživatelská znalost MS Office
  • dobré komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování
  • administrativní zdatnost, pečlivost, důslednost

Nabízíme:

  • zázemí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném prostředí a kolektivu
  • propracovaný systém zaměstnaneckých benefitů (stravenky, penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené, systém cafeterie, kvartální odměny atd.)
  • motivační mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností

Dovolujeme si Vás informovat, že kontaktujeme pouze vybrané kandidáty. Děkujeme za pochopení.

HR trendy

Stále více firem přechází na zcela odlišný model řízení lidských zdrojů – HR business partnerství. HR se tak dělí na tři samostatné profese: HR business partner, HR administrator a HR developer. Základem je vždy znalost daného byznysu. HR business partneři proto potřebují stále více zkušeností z oblastí jako je řízení podniku, podnikové procesy, marketing nebo komunikace. Vstup do role HR business partnera vyžaduje obchodní zkušenosti v kombinaci s profesními zkušenostmi z různých HR rolí. Efektivní HR business partner musí mít přesah do všech funkčních oblastí ve společnosti.

HR Oddělení

+420 311 332 296

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna