Účetní (Mošnov)

Účetní (Mošnov)

Místo výkonu práce: Mošnov

Nástup: ihned nebo dohodou

Pro naší pobočku v Mošnově přijmeme nového kolegu/kolegyni na pracovní pozici:

Náplň práce:

- vedení podvojného účetnictví v systému SAP
- platby dodavatelům
- tvorba dohadů
- evidence majetku
- zpracování měsíční, čtvrtletní a roční účetní závěrky (odsouhlasení rozvahových účtů a jejich inventarizace)
- příprava podkladů pro povinný audit, podklady a zpracování přílohy k účetní závěrce společnosti


Předpoklady:

- dobrá znalost angličtiny (podmínkou)
- znalost aktuálních daňových zákonů a účetních předpisů,
- schopnost rychle se učit nové věci,
- analytické myšlení, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a flexibilita,
- zkušenosti při práci s počítačem (MS Access, MS Excel, MS Word, účetní programy).

Nabízíme:


- samostatnou a zajímavou práci v mladém kolektivu
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí
- propracovaný systém zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, kvartální odměny, firemní výuka AJ, Cafeterie atd.)


Dovolujeme si Vás informovat, že kontaktujeme pouze vybrané kandidáty.

HR trendy

Stále více firem přechází na zcela odlišný model řízení lidských zdrojů – HR business partnerství. HR se tak dělí na tři samostatné profese: HR business partner, HR administrator a HR developer. Základem je vždy znalost daného byznysu. HR business partneři proto potřebují stále více zkušeností z oblastí jako je řízení podniku, podnikové procesy, marketing nebo komunikace. Vstup do role HR business partnera vyžaduje obchodní zkušenosti v kombinaci s profesními zkušenostmi z různých HR rolí. Efektivní HR business partner musí mít přesah do všech funkčních oblastí ve společnosti.

HR Oddělení

+420 311 332 296

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna