Pracovník zákaznického servisu (Pavlov)

Pracovník zákaznického servisu (Pavlov)

Místo výkonu práce: Pavlov (okr. Kladno)

Nástup: ihned

Pro naši pobočku v Pavlově (okr. Kladno) přijmeme nového pracovníka/ci na pozici:

Pracovník zákaznického servisu v dopravě

Náplň práce:

* Přijímání cenových poptávek na přepravu od zákazníků a jejich aktivní zpracování
* Vytvoření cenové nabídky na základě propočtů
* Telefonické nebo emailové ověření poptávky
* Práce s interním informačním systém
* Spolupráce s dalšími útvary ve společnosti
* Správa linky na poskytování zákaznického servisu

Požadavky na uchazeče:

* SŠ vzdělání s maturitou
* možnost nástupu ihned
* Praxe v dopravě vítána
* Dobrá znalost práce na PC - MS Outlook - schopnost emailové komunikace 
* Znalost AJ na základní úrovni
* Flexibilita, samostatnost, komunikativnost, chuť učit se novým věcem, aktivní přístup k řešení problémů, dobré vyjednávací schopnosti

Nabízíme:

* Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
* Zajímavou práci v příjemném kolektivu a prostředí
* Pozici vhodnou pro absolventy
* Dotované stravování, 5 týdnů dovolené, čtvrtletní odměny, příspěvek na penzijní připojištění, Cafeterie
* Pracovní poměr na dobu neurčitou


HR trendy

Stále více firem přechází na zcela odlišný model řízení lidských zdrojů – HR business partnerství. HR se tak dělí na tři samostatné profese: HR business partner, HR administrator a HR developer. Základem je vždy znalost daného byznysu. HR business partneři proto potřebují stále více zkušeností z oblastí jako je řízení podniku, podnikové procesy, marketing nebo komunikace. Vstup do role HR business partnera vyžaduje obchodní zkušenosti v kombinaci s profesními zkušenostmi z různých HR rolí. Efektivní HR business partner musí mít přesah do všech funkčních oblastí ve společnosti.

HR Oddělení

+420 311 332 296

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna