Administrátor přeprav (Pavlov)

Administrátor přeprav (Pavlov)

Místo výkonu práce: Pavlov (okr. Kladno)

Nástup: ihned

Pro naši centrálu v Pavlově, okr. Kladno (6 km od Zličína) přijmeme nového kolegu/kolegyni na pozici:

Administrátor mezinárodních přeprav

Náplň práce:
- Sběrná služba, dokládky na svěřené relaci.
- Práce ve spedičních systémech.
- Zákaznický servis.
- Automatická fakturace.

Váš profil odpovídá:
- Vzdělání a znalosti na úrovni dopravy a spedice výhodou.
- Praxe v oblasti silničních přeprav výhodou.
- Znalost AJ komunikativní.
- Velmi dobrý prozákaznický přístup, asertivita, chuť učit se novým věcem.
- Velmi dobré komunikační dovednosti, příjemné a profesionální vystupování.
- Samostatná, energická osoba.
- MS Office - uživatel.

Nabízíme:
- Sociální zázemí mezinárodní společnosti.
- Práci v příjemném prostředí a mladém kolektivu.
- Propracovaný systém zaměstnaneckých benefitů (dotované obědy, penzijní připojištění,
5 týdnů dovolené, flexibilní benefitní systém Cafeterie, kvartální odměny atd.).
- Místo výkonu práce: Pavlov, okr. Kladno (firemní shuttle bus ze Zličína)
- Mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností.

HR trendy

Stále více firem přechází na zcela odlišný model řízení lidských zdrojů – HR business partnerství. HR se tak dělí na tři samostatné profese: HR business partner, HR administrator a HR developer. Základem je vždy znalost daného byznysu. HR business partneři proto potřebují stále více zkušeností z oblastí jako je řízení podniku, podnikové procesy, marketing nebo komunikace. Vstup do role HR business partnera vyžaduje obchodní zkušenosti v kombinaci s profesními zkušenostmi z různých HR rolí. Efektivní HR business partner musí mít přesah do všech funkčních oblastí ve společnosti.

HR Oddělení

+420 311 332 296

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna