Zefektivnění systému fakturace a dočasná omezení

Zefektivnění systému fakturace a dočasná omezení

DSV pokračuje v rozvoji systému elektronické fakturace. Z tohoto důvodu budou koncem října zavedena určitá omezení v platbách včetně těch dobírkových.

Dlouhodobě pracujeme na zlepšení systému elektronické fakturace tak, aby byla pro naše zákazníky co nejpohodlnější a nejefektivnější. Poslední novinkou, která výrazně snižuje administrativní zátěž, je link, který se automaticky generuje na e-faktuře a umožňuje si pouhým kliknutím stáhnout online požadovaná data – konkrétně přepravní list DSV. Tento link se zobrazuje nejen pro jednotlivé, ale i pro souhrnné faktury, které obsahují více zásilek.  Dodací listy si pak zákazník může prohlédnout a stáhnout v systému Track&Trace.

Kromě administrativní výhody je systém elektronické fakturace také levnější. Veškeré elektronické dokumenty jsou zákazníkům poskytovány zcela zdarma. Oproti tištěné faktuře, která je účtována 40 Kč/ks a tištěným přepravním a dodacím listům, které jsou zpoplatněny 20 Kč/ks.

Se změnami systému elektronické fakturace souvisí i určitá dočasná omezení, která budeme koncem října zavádět. V souvislosti s konverzí systému pro správu kmenových dat očekáváme v období od 23.10.2014 do 30.10.2014 určitá omezení v zasílání a zpracování odchozích plateb a to včetně proplácení dobírek. Vzhledem k tomu, že proplácení dobírek považujeme za prioritní, dojde k obnově standardního režimu ihned jakmile budou konvertovaná data ověřena. Děkujeme za pochopení a věříme, že vám toto opatření nezpůsobí vážnější problémy.

Nemáte ještě zavedenou elektronickou fakturaci a měli byste o ni zájem? Napište nám a obratem vám tuto službu nastavíme.

Formulář pro nastavení e-fakturace

Kontakt DSV

+420 844 555 588

+420 311 332 466 

+420 311 332 440 (fax)
obchod@cz.dsv.com

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna