Od 1. listopadu 2014 zavádíme nový systém hlášení škod a reklamací pro silniční mezinárodní zásilky nepojištěné přes DSV Road a.s.
V rámci zkvalitnění řešení reklamačních procesů vytvořila společnost DSV nové reklamační centrum, které bude vyřizovat nahlášené škody na exportních a importních zásilkách, které nejsou připojištěny přes DSV Insurance.
Pozorně si přečtěte, jak správně postupovat při hlášení těchto škod, abyste co nejvíce urychlili reklamační řízení.
v případě škody/reklamace na vaší mezinárodní silniční zásilce (nepojištěné přes DSV Road a.s.) uplatněte tuto reklamaci vyplněním a potvrzením reklamačního formuláře:
Vyplnění formuláře není složité, pokud byste však při prvním hlášení reklamace váhali, jak správně vyplnit některé Více informací, které vám pomohou při vyplňování reklamačního formuláře, najdete v manuálu.
v případě škody/reklamace na vaší vnitrostátní silniční zásilce nebo jakékoliv silniční zásilce pojištěné přes DSV Road a.s. uplatněte tuto reklamaci na e-mailové adrese:
v případě škody/reklamace na vaší námořní, kontejnerové nebo letecké zásilce uplatněte tuto reklamaci podle druhů zásilek na e-mailových adresách:
Pokud hlásíte pojistnou událost, přiložte, prosím, také následující informace a dokumentaci: