Nový systém hlášení škod platí od 1.11.2014

Nový systém hlášení škod platí od 1.11.2014

Od 1. listopadu 2014 zavádíme nový systém hlášení škod a reklamací pro silniční mezinárodní zásilky nepojištěné přes DSV Road a.s.

V rámci zkvalitnění řešení reklamačních procesů vytvořila společnost DSV nové reklamační centrum, které bude vyřizovat nahlášené škody na exportních a importních zásilkách, které nejsou připojištěny přes DSV Insurance.

Pozorně si přečtěte, jak správně postupovat při hlášení těchto škod, abyste co nejvíce urychlili reklamační řízení.   

Mezinárodní silniční zásilky nepojištěné přes DSV Road a.s.

v případě škody/reklamace na vaší mezinárodní silniční zásilce (nepojištěné přes DSV Road a.s.) uplatněte tuto reklamaci vyplněním a potvrzením reklamačního formuláře:

Reklamační formulář

Vyplnění formuláře není složité, pokud byste však při prvním hlášení reklamace váhali, jak správně vyplnit některé Více informací, které vám pomohou při vyplňování reklamačního formuláře, najdete v manuálu.

Manuál pro vyplnění formuláře (dokument Adobe PDF)Manuál pro vyplnění formuláře

 

Vnitrostátní zásilky
a všechny silniční zásilky pojištěné přes DSV Road a.s.

v případě škody/reklamace na vaší vnitrostátní silniční zásilce nebo jakékoliv silniční zásilce pojištěné přes DSV Road a.s. uplatněte tuto reklamaci na e-mailové adrese: 

reklamace@cz.dsv.com

 

Letecké a námořní zásilky

v případě škody/reklamace na vaší námořní, kontejnerové nebo letecké zásilce uplatněte tuto reklamaci podle druhů zásilek na e-mailových adresách:

air@cz.dsv.com
sea@cz.dsv.com

 

Podklady nutné při nahlášení pojistné události

Pokud hlásíte pojistnou událost, přiložte, prosím, také následující informace a dokumentaci:

  • Přepravní doklad zásilky (CMR list zásilky, Přepravní list zásilky, B/L, náložní list atd) potvrzený příjemcem
  • Fotodokumentace poškození zásilky/zboží
  • Obchodní faktura a dodací/balící list reklamované zásilky
  • Reklamační dopis/E-mail s úplným popisem škodné události, včetně vyčíslení výše nárokované náhrady škody a včetně informace o brutto váze reklamovaného zboží

Kontakt DSV

+420 844 555 588

+420 311 332 466 

+420 311 332 440 (fax)
obchod@cz.dsv.com

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna