E-služby

E-služby

Proč začít elektronicky komunikovat co nejdříve

1. šetříte na administrativních poplatcích

Od února 2014 zavádíme administrativní poplatek za tištěnou fakturu posílanou poštou. Elektronická faktura je zdarma a její zpoplatnění neplánujeme.

2. chráníte životní prostředí a šetříte svůj čas

Proč zbytečně tisknout a archivovat stohy papírů, když to jde i bez nich? Fakturu vám jednoduše pošleme na e-mailovou adresu, kterou si sami určíte.

Jak začít

Pošlete nám své požadavky pomocí kontaktního formuláře a my už se o vše postaráme.

Výhody elektronické komunikace

  • omezuje chybovost při ručním zadávání dat
  • umožňuje jednotnou komunikaci rozdílných systémů
  • snižuje náklady na administrativu
  • šetří čas a zrychluje tok dokumentů tím, že odstraní nadbytečné činnosti
  • zjednodušuje předávání dokladů a jejich archivaci
  • zvyšuje bezpečnost předávaných dokumentů

e-services

DSV poskytuje zdarma základní verzi webové aplikace e-services, která umožňuje:

  • objednávání přeprav bez telefonování, faxování, e-mailování, bez procházení spousty papírů
  • sledování pohybu zásilek 
  • tisk etiket, čárového kódu
  • prohlížení historie zásilek
  • sdílení přepravních informací s Vašimi dodavateli
  • integraci s Vaším firemním systémem

Pro přístup do webové aplikace e-services vytvoříme jedinečné heslo a přihlášení. Účet můžeme vytvořit i pro vaše dodavatele, kteří si tak mohou přepravu objednávat sami. Samozřejmostí je pak váš přístup k informacím o všech přepravách.

EDI

Elektronická výměna dat je způsob, kterým můžete posílat své hromadné i individuální objednávky přepravy v předem určeném standardizovaném formátu. Tuto službu nabízíme všem zákazníkům vnitrostátní i mezinárodní silniční přepravy, bez ohledu na množství zásilek.

  • vyplníte objednací formulář v souboru XLS nebo CSV dle námi zaslaných pokynů (lze řešit přímo exportem dat z vašeho informačního sytému)
  • vyplněný formulář odešlete e-mailem nebo nahrajete přímo na DSV FTP server
  • vaše objednávka bude přijata a zpracována
  • zásilky můžete vyhledávat a sledovat v systému Track&Trace

Track & Trace

Aplikaci pro sledování zásilek je také možné využívat samostatně bez nutnosti přihlašování do systému E-services.

E-faktura

Šetříme životní prostředí a čas a proto podporujeme elektronické faktury. 

Kontakt DSV

+420 844 555 588

+420 311 332 466 

+420 311 332 440 (fax)
obchod@cz.dsv.com

zadejte poptávku

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna