Informace pro zákazníky

Dotkne se stěhování běžného provozu společnosti DSV?

Na zákazníky DSV nebude mít přestěhování ve většině případů žádný dopad. Pouze v případech, kdy si zákazníci DSV Road osobně odvážejí a dovážejí zásilky přímo na terminál v Dobrovízi, se situace přirozeně změní.

Nicméně nové sídlo DSV je od původní lokality v Dobrovízi vzdálené pouhých 5 km, což nepředstavuje žádnou zásadní zajížďku.

Provozní doba pro samoodběry / samodovozy je standardně 08:00 – 18:00 hod. Po předchozí domluvě je možné se domluvit i jindy.

Ovlivní stěhování dobu doručení mých zásilek?

Samozřejmě je naším cílem, aby naši zákazníci nikterak nepocítili, že vůbec nějaké stěhování proběhlo a jejich zásilky byly doručeny včas, jak jsou zvyklí.

/Mapa se po rozkliknutí zvětší/

Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna