Hlášení škod a reklamací

Hlášení škod a reklamací

Nový postup pro hlášení škod platí od 1.11.2014

V rámci zkvalitnění řešení reklamačních procesů vytvořila společnost DSV nové reklamační centrum. Prosíme o pročtení textu níže a dodržování popsaných procesů při hlášení škod a reklamací.                                                               

Mezinárodní silniční zásilky nepojištěné přes DSV Road a.s.

v případě škody/reklamace na vaší mezinárodní silniční zásilce (nepojištěné přes DSV Road a.s.) uplatněte tuto reklamaci vyplněním a potvrzením reklamačního formuláře:

Reklamační formulář

Vyplnění formuláře není složité, pokud byste však při prvním hlášení reklamace váhali, jak správně vyplnit některé Více informací, které vám pomohou při vyplňování reklamačního formuláře, najdete v manuálu.

Manuál pro vyplnění formuláře (dokument Adobe PDF)Manuál pro vyplnění formuláře

 

Vnitrostátní zásilky
a všechny silniční zásilky pojištěné přes DSV Road a.s.

v případě škody/reklamace na vaší vnitrostátní silniční zásilce nebo jakékoliv silniční zásilce pojištěné přes DSV Road a.s. uplatněte tuto reklamaci na e-mailové adrese: 

reklamace@cz.dsv.com

 

Letecké a námořní zásilky

v případě škody/reklamace na vaší námořní, kontejnerové nebo letecké zásilce uplatněte tuto reklamaci podle druhů zásilek na e-mailových adresách:

air@cz.dsv.com
sea@cz.dsv.com

 

Podklady nutné při nahlášení pojistné události

Pokud hlásíte pojistnou událost, přiložte, prosím, také následující informace a dokumentaci:

  • Přepravní doklad zásilky (CMR list zásilky, Přepravní list zásilky, B/L, náložní list atd) potvrzený příjemcem
  • Fotodokumentace poškození zásilky/zboží
  • Obchodní faktura a dodací/balící list reklamované zásilky
  • Reklamační dopis/E-mail s úplným popisem škodné události, včetně vyčíslení výše nárokované náhrady škody a včetně informace o brutto váze reklamovaného zboží
Úvodní stránka

E-services

Track & Trace

Z Klientská zóna